מחירי צביעת דירה

רצית לדעת מה מחירי צביעת דירה? הגעת למקום הנכון!

כל הפרטים על צביעת דירה מחיר כאן בעמוד.

מחירי צביעת דירה - כל מה שצריך לדעת

כל בעל נכס נדל"ן, בין אם מדובר בנכס מסחרי, בית או דירת מגורים, יודע שחייבים לצבוע את הנכס כל כמה שנים. צביעת בית כוללת את כל העבודות הנלוות – החל מהסרת הצבע הקודם, וכלה בצביעה עצמה. בשורות להלן נעסוק בכל מה שקשור ומשפיע על קביעת מחירי צביעת דירה, איך הם נקבעים ואיך אפשר להשפיע על המחיר. מה כוללת העבודה של צביעת דירה? מהם מחירי צביעת דירה ומהן אמות המידה לקביעת המחיר? על מה צריך להקפיד כשסוררים עסקת צביעת בית או דירה? איך בוחרים את איש המקצוע הנכון לביצוע העבודה? אם יש לך עניין לחסוך בעלויות הצביעה – זה המקום הנכון עבורך.

מה כלול במחיר של צביעת דירה

  • צביעת דירות, למרות הרושם הלא מחייב לכאורה, היא עניין לא פשוט. זאת בעיקר אם הכוונה היא לבצע את העבודה בצורה טובה, יסודית וכזאת שיהיה לה ערך מוסף גבוה. על מנת שהצביעה תהיה איכותית, יש לבצע אותה תוך ביצוע כלל השלבים בדרך לתוצאה המושלמת.

     

    • הסרת הצבע הקודם: קיר שלא עבר צביעה תקופה אוכה, נוצרים בו עם הזמן כל מיני ליקויים כתוצאה מאירועים מצטברים כאלה ואחרים. בראש וראשונה – במקומות רבים הצבע פשוט ירד, שזה ממש לא אסתטי. בדרך כלל גם נוצרו כל מיני בועות אוויר, במקומות שמלכתחילה לא נצבעו היטב או במקומות שהייתה שם רטיבות. מחירי צביעת דירה כוללים כמובן את הסרת הצבע, מה שעשוי לסייע לצביעה להחזיק מעמד זמן רב יותר.

     

    • חשיפת הקיר במלואו: למעשה, זהו חלק מהשלב הקודם. הרבה פעמים, מתחת לצבע ולטיח מסתתר קיר בעייתי, רטוב ומלא סדקים שהדיירים הסתירו באמצעות צבע טרי שנמרח מדי פעם בפעם. הסרת הצבע באמצעות שפכטל חושפת את כל הבעיות שיש לתקן. אם מדובר בבעיה אינסטלציה, חשוב לתקן ולפתור אותה לפני ביצוע הצביעה.

     

    • טיח: בשלב הבא, מבצעים אנשי המקצוע עבודת טיוח. הטיוח מכסה חורים בקיר, שברים, בליטות וכיוצא באלה בעיות. באופן עקרוני, הטיח מיישר את הקיר ומכין אותו לצביעה.

     

    • שיוף: בשלב הזה, משייפים הצבעים המומחים את הקיר. זאת במטרה להחליק אותו ולגרום לכך שהצבע ייאחז בו בצורה טובה יותר. השיוף עשוי לחשוף גם בעיות שלא נחשפו בשלבים הקודמים, מה שמאפשר לתקן אותן לפני הצביעה.

     

    • צביעה ראשונה: הצביעה הזאת נועדה לייצר גוון אחיד, שיהווה את הבסיס לצביעה העתידית. אם הקיר היה צבוע בצבעים כהים, ואם הכוונה היא לצבוע אותו בצבע בהיר, ייתכן ויידרשו שתי שכבות צבע ולא רק אחת.

     

    • צביעה: בשלב הזה מייצאים אנשי המקצוע את הצבע והגוון הנכונים, שיעניקו לקיר את המראה שלו לשנים הבאות. אם מדובר בדוגמאות על הקיר, כפי שהיה נהוג בעבר, בשלב הזה מורחים אותן על הקיר.

     

    אם הוחלט לצבוע גם את התקרה, צביעת התקרה תתבצע ראשונה, זאת במטרה למנוע נזילה של טיפות צבע על הקירות, שעלולות להשפיע על המראה הסופי. צביעת הקירות היא, בכל מקרה, השלב האחרון.

איך קובעים מחיר צביעת בית

מחירי צביעת דירה אינם בהכרח קבועים, והם מושפעים ממגוון רחב של גורמים. בשורות להלן נסביר איך נקבע המחיר של צביעת דירה, ולמה צריך לשים לב כשמבקשים הצעת מחיר.

  • צביעת קיר בודד: מבחינת המחיר היחסי למטר מרובע, המחיר של צביעת קיר בודד הוא הגבוה ביותר. בחדר ממוצע, האורך של קיר בודד עשוי לנוע בטווח שבין שלושה מטרים לבין ארבעה מטרים ויותר. המחיר של צביעת קיר בודד עשויים לנוע בטווח שבין 450 ₪ למחיר של 900 ₪. המחיר איננו כולל צביעה של התקרה אלא רק של הקיר, בכפוף לסוג הצבע ולבעיות שהתגלו בו לפני הצביעה.

 

  • צביעת חדר אמבטיה: כאן העבודה מסובכת יותר. באופן טבעי, בחדר האמבטיה מתגלות בעיות רבות יותר של צבע מתקלף כתוצאה מהרטיבות המתמדת. כמו כן, נדרש צבע איכותי שיהיה עמיד בפני הרטיבות. המחיר של צביעת אמבטיה יכול לנוע בטווח שבין 1,000 ₪ לבין 1,500 ₪, לא כולל התקרה. צביעת התקרה עשויה אף להכפיל את המחיר, בעיקר משום שבחדרי אמבטיה מתגלות בעיות גם בתקרה.

 

  • צביעת המטבח: גם המטבח הוא חדר ייחודי, שבו מתבצעת מלאכת הבישול ויש בו עשן ואדים. צביעת מטבח יכולה לנוע בטווח המחירים שבין 850 ₪ לבין 1,200 ₪ לכל המטבח, אם מדובר במטבחים סטנדרטיים. המחיר איננו כולל, כמובן, את התקרה.

 

  • המחיר הכולל לכל חדר, יכול לנוע בטווח שבין 1,300 ₪ לבין 1,700 ₪. המחיר תלוי בגודל החדר ובכמות העבודה שיש להשקיע. המחיר איננו כולל תקרה, ובמקרים רבים צביעת התקרה יכולה אפילו להכפיל את מחיר העבודה. בנוסף, דרישות מיוחדות כמו צביעת דוגמאות על הקיר, יכולות לייקר עוד יותר את העבודה.

 

לא אחת, אנשי מקצוע קובעים מחירי צביעת דירה שלמה, תוך התחשבות מראש בגודל הדירה, במצב שלה ובסוג העבודה שנדרשת. המחירים שעשויים להיות משולמים הם מעט נמוכים יותר עבור מ"ר אחד, מהמחיר לחדר או לקיר בודד. צביעת דירת 2 חדרים יכולה להגיע למחיר של עד 3,000 ₪, אם הצביעה היא סטנדרטית. דירת שלושה חדרים תעלה עד 4,000 ₪, ודירת 4 חדרים תעלה למחיר של עד 5,000 ₪. זאת בהנחה שהגודל של החדרים הוא סטנדרטי והקירות נגישים לצביעה.

ממה צריך להיזהר שסוגרים על מחיר צביעת בית

כאמור. אנשי מקצוע קובעים מחירי צביעת דירה בהתאם לצרכים, אבל גם בהתאם לעונות השנה ולביקוש בזמן נתון. עם זאת, ,חשוב להקפיד שיתקיימו התנאים הבאים:

  • הצעת מחיר: בעל המקצוע צריך לבוא לבית, לראות אותו ולתת הצעת מחיר. מומלץ מאד להימנע מלקבל הצעת מחיר בעל פה, או כזאת שניתנה ללא ביקור מקדים. בצעה כזאת תהיה פתוחה לשינויים, והבקשות עלולות להגיע בדיוק כשהעבודה כבר מתחילה, ואין אפשרות להביא במהירות איש מקצוע אחר. בהצעת המחיר בעל המקצוע צריך לציין בדיוק באיזה צבע ישתמש ולנקוב במידת האפשר בשמות הנכונים של חומרי הגלם. כאמור, סוג הצבע משפיע בהכרח גם על המחיר של עבודת הצבע.

 

  • מקדמה: בדרך כלל, ספקים של עבודות צביעה דורשים מקדמה, מעין "דמי רצינות". רבים מתרצים את הדרישה בצורך לקנות חומר גלם. האמת היא שהתשלום צריך להתבצע במקביל לביצוע העבודה שעבורה הוא מתבצע. כשמשלמים, חובה לדרוש קבלות שיוכיחו את עובדת ביצוע התשלום, אם וכאשר תתעוררנה בעיות בהמשך.

 

איך לדעת שהמחיר שקיבלתם לצביעת דירה נכון

צביעת דירות היא תחום פרוץ למדיי, שפועלים בו בעלי מקצוע רבים שהם חסרי יכולת וידע מינימלי בתחום. לכך, חשוב לבחור את בעל המקצוע בצורה נכונה.

 

  • לשאול חברים: מי שכבר עשה עבדה אצל חבר והחבר היה מרוצה, אותו חבר ימליץ עליו, קרוב לוודאי אם תשאלו אותו.

 

  • לבדוק באינטרנט: כדאי לבצר בדיקה קצרה, שתוודא אם יש אזכורים שליליים לבעל המקצוע שמציע לכם את שירותיו הטובים. בנוסף, כדאי לבדוק באתרים המקצועיים, על מנת לחזק את הבחירה הנכונה. אתרים מקצועיים בוחנים את בעלי המקצוע המופיעים בהם, ולא מניחים למי שאיננו איש מקצוע מיומן להתפרסם דרכם.

 

  • להיפגש ולהתרשם: אין כמו התרשמות אישית וכימיה בין בעל המקצוע למי ששוכר אותו. לפיכך, חשוב לפגוש את בעל המקצוע ולא למסור לו עבודה לפני כן.

 

קביעת מחירי צביעת דירה איננה נושא פשוט, והיא חייבת להתבצע בצורה מקצועית ומיומנת. אם תפעלו על פי העקרונות לעיל, תוכלו להשיג עבודה מקצועית במחירים הגיוניים, שבהחלט ישרתו את האינטרסים שלכם.

מחירי צביעת דירה

מה השלבים בדרך להחלטה על מחירי צביעת דירה

לפני ביצוע הצביעה של הבית, חשוב מאד לבצע הליך מסודר של החלטה עכל בעל המקצוע שיבצע את המלאכה. צביעת הבית אמנם איננה נחשבת לחלק קריטי בעיצוב, אבל עדיין ההוצאה בגין הצביעה היא משמעותית. לפיכך צריך לבצע הליך מסודר לפני הקלת ההחלטה:

  • מה צובעים: האם מדובר בכל הבית? האם רק בחלק ממנו" ואם רק חלק – באיזה חלק מדובר?

 

  • בחירת הצבע: האם מדובר בצבע בהיר או כהה? האם כשמבקשים מאש מקצוע לקבוע עבור צביעת דירה מחיר הכוונה היא רק לצביעה, או שמא גם לדוגמאות כאלה ואחרות על הקיר?

 

  • בחירת סוג הצבע: מה סוג הצבע הרצוי? בחירת סוג הצבע עשויה להשפיע מאד על המחיר. האם צבע אקרילי? האם מדובר בסיוד בלבד? האם צבע שמם הוא הצבע הרצוי?

 

  • בחירת בעל המקצוע: בשלב הזה, פונים לכמה בעלי מקצוע, במטרה לקבל מהם הצעת מחיר לביצוע עבודת הצביעה. ככל שהמומחה לדבר קובע עבור צביעת דירה מחיר נמוך יותר, ובהינתן העובדה שאיש המקצוע מתחייב לאיכות מסוימת, הסיכויים שלו לקבל את העבודה יהיו גבוהים.

 

  • בדיקה של בעל המקצוע: חשוב לבדוק בכל האמצעים הקיימים את בעל המקצוע. ממש לא מזיק להריץ את השם שלו במנועי החיפוש, במטרה למצוא, או לשלול את הקיום של אזכורים שליליים. אם אתם מכירים מישהו שהשתמש בשירותיו הטובים, כדאי לקבל חוות דעת. בנוסף, מלכתחילה כדאי לבחור בעל מקצוע במופיע באחד מהאתרים המובילים של בעלי מקצוע. אתרים כאלה אינם מפרסמים כל בעל מקצוע, ומקפידים על האיכות.

מה מקומה של צביעת הבית בהליך השיפוצים

הליך שיפוצים נועד בראש וראשונה לשפר מה שהתקלקל בבית, ויחד איתו גם את איכות החיים של הדיירים. כחלק מהשיפוצים, צביעת הבית או הדירה נועדה למלא את המרכיב האסתטי בשיפוצים. בנוסף, הצבע עצמו וגם ההכנה לצבע שומרים על הקירא ומונעים חדירה של לכלוך וזוהמה. בודים מסוימים של צבע הם גם עמידים בפני לחות, מה שמשפר את חוויית המגורים.

  1. צביעת הבית והעיצוב: הצבע של הקירות מהווה חלק אינטגרלי מהעיצוב. הדבר נכון תמיד, ונכון שבעתיים אם וכאשר הדיירים בבית בחרו את הקונספט העיצובי, ומעוניינים לשלב את הצבעים והגוונים של הקירות בקונספט הזה.
  2. צביעת הבית ואסתטיקה: בית ללא צבע איכותי לקירות, בהחלט איננו אסתטי והרושם שנוצר הוא ממש לא טוב.
  3. צביעת הבית והיגיינה: בדרך כלל, צביעת הבית קשורה גם בשמירה על ההידיינה ועל הניקיון. ככל שהצבע של הבית הוא איכותי יותר, כך הוא יחזיק שנים רבות ויאפשר לנקות את הקיר מדי פעם בפעם, על מנת למנוע הצטברות של לכלוך וזוהמה.

שאלות נפוצות על מחירי צביעת דירה

המחיר המלא של צביעת דירה עכשיו כאן באתר >>>

האם הבית ריק, או שמא בכל אחד מהחדרים יש ריהוט וציוד שעלול להפריע ולהאריך בסיכומו של עניין את זמן הצביעה. לכן, חשוב שמי שנותן את הצעת המחיר יבוא ויראה בעצמו את הבית. אם מישהו נוקב צביעת דירה מחיר מרחוק, יש להטיל ספק במידת המקצועיות שלו ומהימנות ההצעה.